Regulamin


§ 1 Warunki ogólne
 
 
Niniejszy regulamin określa warunki sprzedaży hurtowej, będącej podstawą działalności sklepu internetowego operującego pod adresem www.motionfashion.pl
 
  •  Kontakt telefoniczny z Internetowym sklepem www.motionfashion.pl  możliwy jest od poniedziałku do piątku
  • w godzinach 07:00-17:00 pod nr telefonu: 
  • Kontakt drogą elektroniczną możliwy jest przez całą dobę za pośrednictwem adresu mailowego: info@motionfashion.pl
  • Korzystanie z usług sklepu oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
 
 
§ 2 Sprzedaż
 
Sprzedaż towarów odbywa się za pośrednictwem Internetu, na stronie www.motionfashion.pl gdzie prezentujemy cały asortyment oraz wszelkie istotne informacje na temat poszczególnych towarów.
W wypadku braku zamówionego towaru lub koloru, klient będzie o tym niezwłocznie informowany. Może zdarzyć się, że niektóre artykuły prezentowane na stronie mogą być już wyprzedane za co serdecznie przepraszamy. 
Produkty są podawane w cenach brutto.
W przypadku gdy klient będzie chciał fakturę, prosimy o dołączenie wiadomości do zamówienia.

§ 3 Składanie zamówień
Zamówienia na towar przyjmowane są poprzez:
  •      telefonicznie:  od Poniedziałku do Piątku w godz. 7:00-17:00
  •     Zamówienia złożone do godziny 13:00 będą wysłane tego samego dnia roboczego
  • Przesyłki wysyłane są w ciągu 2-3 dni roboczych  od dnia zaksięgowana wpłaty na naszym koncie. 
  • Koszty przesyłki podane są na stronie http://www.motionfashion.pl/zasady-wysylki-pm-16.html
  • Proszę o rozważne i przemyślane zakupy.
  • Sprzedawane przedmioty są nowe.
  • Nie odpowiadam za opóźnienia w działaniu Poczty Polskiej i kuriera oraz za niedostarczenie przez nią przesyłki do adresata.
  • Na życzenie skanuję i przesyłam dowód nadania, a po dwóch tygodniach od wysyłki w przypadku niedoręczenia składam reklamację. 
  • Wszelkie pytania proszę kierować na e-mail: info@motionfashion.pl
 
Podstawą realizacji zamówienia jest kompletne i zgodne z prawdą wypełnienie formularza zamówienia. W przypadku podejrzeń o podanie nieprawdziwych danych , Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do usunięcia zamówienia.
 Zamówienia e-mailowe i telefoniczne, jak również wszystkie zamówienia opłacane 'za pobraniem' muszą zostać potwierdzone przez klienta (po otrzymaniu informacji na temat zawartości i całkowitego kosztu zamówienia). W przypadku zamówień 'za pobraniem', konieczne jest podanie numeru telefonu.
Zamówienia są realizowane według kolejności ich otrzymania, aż do wyczerpania zapasów.
Płatność za zamówienia jest dostępna w dwóch wariantach, które kupujący może wybrać według uznania:
·    za pobraniem (płatność gotówką kurierowi)
·    przelewem na nasze konto bankowe

 
§ 4 Reklamacje
 
  • Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady fabryczne, ma pełne prawo do złożenia reklamacji. 
  • W takim wypadku, należy wpierw poinformować nas telefonicznie lub e-mailowo a następnie odesłać reklamowane artykuły wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym.

·Reklamacje zostaną uwzględnione w ciągu 14 dni od daty ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy, pełnowartościowy. Jeżeli będzie to niemożliwe z powodu wyczerpania zapasów, zwrócimy Państwu równowartość zakupionego towaru lub zaoferujemy inny towar dostępny w hurtowni.

·Klient odsyła reklamowany towar na własny koszt. Oznacza to, że nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem z towarem reklamowanym.  Po rozpatrzeniu reklamacji koszt zareklamowanych artykułów zostanie Klientowi zwrócony łącznie z kosztem przesyłki do nas.

·Przy odbiorze przesyłki od kuriera należy zwrócić uwagę czy paczka jest oryginalnie zapakowana. Jeśli Klient znajdzie ślady uszkodzeń opakowania lub próby jego otwarcia, należy otworzyć paczkę w obecności kuriera. Pozwoli to sporządzić protokół i skutecznie dochodzić odszkodowań od firmy kurierskiej w wypadku powstałych uszkodzeń lub braków w towarze.

 

 

§ Zwroty i wymiana
 
  • 1. Prawo do odstąpienia od umowy przez przedsiębiorcę. Ustawa o prawach konsumentów przyznaje prawo do odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość  - jak sama nazwa wskazuje - konsumentom.
    2. Konsumentem jest osoba, która kupuje dany towar na swój prywatny użytek, niezwiązany z działalnością gospodarczą. W myśl art. 1 oraz art. 6 ustawy z 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (DzU nr 22, poz. 271 ze zm.) prawo do odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa sprzedającego lub usługodawcy albo umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w ciągu 10 dni nie dotyczy przedsiębiorstwa.
 
§ 6 Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych
 
 

Aby dokonać zakupu na stronie www.motionfashion.pl, Klient musi się zarejestrować, co jednoznacznie oznacza akceptację niniejszych ogólnych warunków sprzedaży. Rejestracja oznacza podanie swoich danych teleadresowych niezbędnych do realizacji zamówienia oraz stworzenie loginu i hasła w celu logowania się na stronie. Rejestracja jest całkowicie bezpłatna.

 

Wszystkie dane przesłane przez Klienta do naszej firmy są chronione zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych Dz. Ust. .z 1997 nr 133 poz. 883.

 

Dane te będą wykorzystywane przez naszą firmę jedynie w celu realizacji zamówienia czyli do dostarczenia Klientowi przesyłki i dokonania rozliczeń i nie będą udostępnianie osobom trzecim.

 

 
 
 
§ 7 Postanowienia końcowe

Sprzedawca ogłasza zmiany Ogólnych Warunków Handlowych na stronie internetowej. Zmiany Ogólnych Warunków Handlowych wchodzą w życie w dniu ich ogłoszenia na stronie www.motionfashion.pl Zmiany te nie dotyczą zamówień złożonych przed datą ich ogłoszenia.

 
Przejdź do strony głównej